Subject: Küsimus: Meedre, Meremõisa küla, Lääne-Harju vald, Harju maakond
From: "Juhan Toots" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 May 2024 13:45:43 +0300

Tere

Pöördun Tere poole päikesepaneelide paigaldusega tegelevast ettevõttest 
Energogen OÜ seoses meie poolt paigaldatud päikesepargiga aadressil: Meedre, 
Meremõisa küla, Lääne-Harju vald, Harju maakond. Väljavõte Maa-ameti 
kaardilt manuses.

Kasutusloa taotlemisel selgus tõsiasi, et osa päikesepaneelidest on 
ekslikult paigaldatud riigimaantee kaitsevööndisse.

Tõepoolest tunnistame, et paneelide mahamärkimisel oleme teinud vea.

Küsin siinkohal, kas sellises olukorras on võimalik taotleda 
erikooskõlastust, et paneelid võiksid jääda paigaldatud kohale?

Lugupidamisega

Juhan Toots

Juhatuse liige / Tegevjuht

Energogen OÜ

+372 5853 4316

Punane 73, Tallinn

 <http://www.energogen.ee> www.energogen.ee